12 Eylül 2007 Çarşamba

Her saniye biraz daha azalıyor...

Hayatım konusunda sabırsızım.
Gideceğim yere hemen ulaşmak istiyorum, trafikte takılmaya dayanamıyorum, önümdeki gerizekalı yol kenarından geçen kadınlara bakacak diye yavaş gidiyorsa tepki gösteriyorum,
Bir filmi izledikten sonra kötüyse sinirleniyorum,
Bir dosya indirirken bağlantımın kopması beni çileden çıkarıyor,
Sıra beklemek beni rahatsız ediyor...
Bu anlarda aklıma hep şu düşünce geliyor: "hayatım saniye saniye akıp gidiyor ve geri gelmeyecek!"
Kaybetmeye sinirleniyorum.

Sıradan bir insan İstanbul trafiğinde işine gidip gelişlerinde bir günde, (en iyi ihtimalle bir saat gidiş bir saat dönüş olsa) ortalama iki saat kaybediyor.
Bir ayda 40 saat, yaklaşık 2 gün
Bir senede 480 saat = 20 gün
10 senede 4800 saat = 200 gün.

Motosiklet almak için en iyi neden.

Bu rakamlar kulağa çok boş geliyor, insan beklerken ömründen gidenin farkında olmuyor. Ancak bu bedeli aylık peşin ödediğinizi düşünsenize?
Karşılığında hiç trafikte takılmayacağınız söylense, 2 gün boyunca aracınızın içinde bekler misiniz?

Hiç yorum yok: